Δευτέρα, 22 Ιούνιος 2009

Η όψη της Πάτρας πριν το 1900

Δείτε πως ήταν η πόλη των Πατρών πριν το 1900. Τις φωτογραφίες τις αλιεύσαμε από το βιβλίο ''Χωρογραφία της Ελλάδος'' (Χρήστου Π. Κορύλλου) το οποίο μπορείτε να το διαβάσετε ή ακόμα και να το κατεβάσετε στον υπολογιστή σας από εδώ.




Σάββατο, 20 Ιούνιος 2009

Λόγια Σοφά (3)


Καλύτερα να γλιστρήσει το πόδι σου παρά η γλώσσα σου. (Όσιος Νήφων)


Την Τέχνη, την Επιστήμη και τη Θρησκεία άλλοι την βλέπουν σαν θεά και την υπηρετούν γονατιστοί και άλλοι σαν παχιά αγελάδα που την αρμέγουν αχόρταγοι. (Γκαίτε)


Όποιος σβήνει ένα κομμάτι από το ιστορικό παρελθόν του Έθνους, σβήνει ταυτόχρονα κι ένα κομμάτι από το παρόν και το μέλλον του. (Γ. Σεφέρης)


(photo via)

Παρασκευή, 19 Ιούνιος 2009

Η ζώνη ασφαλείας σώζει ζωές

Αυτή η διαφήμιση κέρδισε 8 βραβεία στις Κάννες.

Πέμπτη, 18 Ιούνιος 2009

Ψάρια-ωχρά κηλίδα=1

Οι πάσχοντες από ηλικιακή εκφύλιση της ωχράς κηλίδας πρέπει να τρώνε «παχιά» ψάρια τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα για να διατηρούν την ασθένειά τους υπό έλεγχο, λένε αμερικανοί επιστήμονες.


Η εκφύλιση της ωχράς κηλίδας είναι μια ασθένεια των ματιών, που αποτελεί την συνηθέστερη αιτία τυφλώσεως των ηλικιωμένων. Η εκφύλιση εκδηλώνεται στο κέντρο (ωχρά κηλίδα) του αμφιβληστροειδούς χιτώνα του ματιού, στο οποίο υπάρχουν τα κύτταρα της όρασης.


Τα «παχιά» ψάρια, όπως ο τόνος, το σκουμπρί, ο σολομός, η ρέγγα και η σαρδέλα, είναι πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά οξέα – ένα είδος λίπους που έχει διαπιστωθεί ότι προφυλάσσει τον οργανισμό από πολλά δεινά, μεταξύ των οποίων συμπεριλαμβάνεται η στεφανιαία νόσος.


Προγενέστερες μελέτες έχουν δείξει ότι όσοι νεαροί ενήλικες και μεσήλικες τρώνε συστηματικά ψάρι, διατρέχουν 33% λιγότερες πιθανότητες να εκδηλώσουν εκφύλιση της ωχράς αργότερα στη ζωή τους.


Η νέα μελέτη βασίσθηκε στην ανάλυση στοιχείων από εθελοντές οι οποίοι είχαν ήδη αναπτύξει εκφύλιση της ωχράς κηλίδας και έδειξε πως και αυτοί ωφελούνται από την συστηματική κατανάλωση ψαριών.


Όπως αναφέρουν οι ερευνητές, από το Πανεπιστήμιο Ταφτς στη Βοστώνη, στην «Βρετανική Επιθεώρηση Οφθαλμολογίας», αξιολόγησαν στοιχεία από 3.000 εθελοντές, διαπιστώνοντας πως όσοι έτρωγαν ψάρι τουλάχιστον δύο φορές την εβδομάδα είχαν 25% λιγότερες πιθανότητες να παρουσιάσουν εξέλιξη της εκφύλισής τους σε πιο προχωρημένα στάδια.


Όσοι έτρωγαν ψάρια και ταυτοχρόνως ακολουθούσαν ένα διαιτολόγιο με χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη (περιέχει τρόφιμα, όπως τα δημητριακά, το ψωμί και τα ζυμαρικά ολικής αλέσεως, που απελευθερώνουν αργά τα σάκχαρά τους) και έπαιρναν διατροφικά συμπληρώματα βιταμίνης C και ψευδαργύρου, μείωναν έως 50% τον κίνδυνο να εξελιχθεί η ασθένειά τους.


Ακόμα και όσοι αντικατέστησαν πέντε φέτες άσπρο ψωμί την ημέρα με πέντε φέτες μαύρο ψωμί, μείωσαν κατά 8% τον κίνδυνο να εξελιχθεί η νόσος τους μέσα στα 5 χρόνια που διήρκησε η μελέτη.


(photo via, via)

Δευτέρα, 15 Ιούνιος 2009

Λόγια Σοφά (2)


Η δόξα είναι βαρύτατο φαγητό και λίγα στομάχια μπορούν να την χωνεύσουν. (Κοραής)


Αν ο άνθρωπος κατόρθωνε να πραγματοποιήσει τις μισές από τις φιλοδοξίες του, θα διπλασίαζε τις στενοχώριες του. (Βενιαμίν Φραγκλίνος)


Ένας πιστός χριστιανός δοκιμαζόταν πολύ σκληρά από τις περιστάσεις της ζωής. Οικονομικές καταστροφές, αρρώστιες, θάνατοι αγαπημένων προσώπων, αδικίες. Η υπομονή του όμως ήταν μεγάλη. Κάθε φορά που του ερχόταν και μια καινούρια θλίψη, την αντιμετώπιζε με τα εξής λόγια: ''Χτύπα, ακόμα Θεέ μου. Αξίζω περισσότερα.'' Οι δοκιμασίες αυτές βάσταξαν ως το τέλος της ζωής του. Την ώρα, που πέθανε ο νέος αυτός Ιώβ, είπε στον πνευματικό του: 'Άκουσα μια φωνή από τον ουρανό να μου λέει: ''Η σφυρηλάτηση του χρυσού στεφάνου, που σου ετοίμασα τελείωσε''.''


(photo via)

Κερδίστε χρήματα βλέποντας διαφημίσεις...

Επικοινωνία

Ονοματεπώνυμο:
Το e-mail σας:
Θέμα:
Κείμενο μηνύματος:

create a form

e-mail

Αν επιθυμείτε να μας στείλετε μεγαλύτερο κείμενο ή κάποιο άλλο αρχείο, μπορείτε μας το στείλετε στο εξής e-mail: p-andr.blogspot@freemail.gr. (Αν κάποιος επιθυμεί να δημοσιευθεί κάτι στην ιστοσελίδα, μπορεί να το στείλει στο παραπάνω e-mail αναγράφοντας το ονοματεπώνυμό του)

Αναζήτηση στο Διαδίκτυο

Google